WWW-widavski-1_edited.png

Szukasz Najlepszego Trenera Personalnego na Śląsku?

Gratuluję, znalazłeś.

WWW-widavski2-bw_edited_edited_edited.pn

Nazywam się Paweł Widawski.

Od 7 lat usprawniam ambitnych i zapracowanych mieszkańców aglomeracji śląskiej poprzez zmiany w aktywności fizycznej, żywieniu i myśleniu.

Mogę Ci pomóc, jeśli:

 
Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Chcesz zadbać o zdrowie, mieć więcej energii, porządnie spać i lepiej się czuć.

Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Chcesz przygotować się do zawodów sportowych najlepiej, jak to tylko możliwe. 

Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Chcesz zwiększyć siłę i zbudować masę mięśniową.

Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Chcesz zrzucić wagę i wysmuklić ciało.

Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Chcesz poprawić wytrzymałość, ogólną sprawność i kondycję.

Paweł Widawski Najlepszy Trener Personalny Katowice&Śląsk&on-line cityfit smartgym

Zakładasz, że wsparcie człowieka, który pomógł >300 osobom pozwoli Ci osiągnąć fizyczną sprawność, do której nie dojdziesz samodzielnie.

Oto efekty mojej pracy:

 

R

O

Z

M

O

W

A

Z

I

L

O

N

Ą

13 miesięcy

33kg mniej

efekty pomimo nadmiaru pracy

efekty pomimo problemów zdrowotnych

[pozostałe osiągnięcia w podcaście]

Z podcastu dowiesz się jak wyglądała (a właściwie nadal wygląda) współpraca z Iloną, który zrzuciła ponad 30kg, samotnie wychowując córkę oraz jak w związku z tym zmieniło się jej życie zawodowe i prywatne.

Poruszamy temat:

1. Bólu, strachu i nietolerancji jako motywów stojących za podjęciem współpracy.
3. Diety i treningu Ilony.
4. Efektów (nie tylko "fizycznych") które Ilona zauważyła.
5. Rad Ilony dla kobiet pragnących iść w jej ślady.
6. Nastawienia Ilony do zmian w żywieniu i aktywności.
7. Szorstkiej przyjaźni pomiędzy trenerem a klientem.

R

O

Z

M

O

W

A

Z

K

U

B

Ą

Z podcastu dowiesz się jak wyglądała (a właściwie nadal wygląda) współpraca z Kubą, który zrzucił 35kg w przeciągu 8 miesięcy.

Poruszamy temat:

1. Imbira, liliowego brytyjczyka Kuby.
2. Motywów stojących za podjęciem współpracy.
3. Diety i treningu Kuby.
4. Efektów (nie tylko "fizycznych") które Kuba zauważył.
5. Rad Kuby dla "planujących ogarniecie się".
6. Nastawienia Kuby do zmian w żywieniu i aktywności.

8 miesięcy

35kg mniej

od 0 do >15 podciągnięć na drążku

od 0 do biegania >20km

[pozostałe osiągnięcia w podcaście]

"Rozpoczęcie współpracy z Pawłem było najlepszą decyzją jaką mogłam podjąć.

 

Przyszłam na trening ważąc 50kg przy wzroście 167, mając ok 12% tłuszczu i zaburzenia odżywiania. Nie miałam siły podnieść 30kg, byłam chuda i ledwo funkcjonowałam. Dzięki pomocy Pawła zrozumiałam, że jedzenie to nie wytwór szatana. Z 1200 kalorii przeszłam na 2000. Zbudowałam ok 5kg mięśni, mam mnóstwo energii i z każdym dniem staję się coraz silniejsza. Zyskałam pewność siebie, a treningi dalej sprawiają mi niesamowitą przyjemność.

 

Paweł jest trenerem idealnym - trening stworzył pod określony przeze mnie cel (którego realizacja przerosła moje oczekiwania), dieta jest prosta i smaczna a mając jakiekolwiek problemy lub pytania- nigdy nie zostałam odesłana bez wyczerpującej odpowiedzi. To była najlepsza inwestycja w życiu!"

Marta

Zdjęcia dzieli 9 miesięcy, a zmiana sylwetki jest w przypadku Marty jedynie efektem ubocznym zmiany myślenia o sobie, jedzeniu i aktywności oraz związanych z tym działań. Pracujemy dalej.

"Miałem pewne doświadczenie jeśli chodzi o siłownię, ale nie wiedziałem jak to wszystko poukładać. Do tego dochodzi dieta. Po kilku treningach wiedziałem już o co chodzi, nabrałem 6kg mięśnia w 2 miesiące, utrzymując 9% tkanki tłuszczowej.

 

Jestem mega zadowolony rady porady zawsze uzyskane szybki kontak bez problemów dobra dieta i dobry plan polecam."

Paweł

Paweł miał niezłą bazę do kształtowania sylwetki, ze względu na uprawiane przez lata sporty walki. Żelazna konsekwencja i skrupulatność dały efekty w postaci metamorfozy, która robi wrażenie.

Jak wygląda współpraca?

1.png
Krok 1

Umawiamy się na próbny trening lub rozmowę, na której ustalamy, czy chcemy i możemy razem pracować.

Przed spotkaniem wypełniasz ankietę, która pozwoli mi się możliwie najlepiej przygotować.

Krok 1

Umawiamy się na próbny trening lub rozmowę, na której ustalamy, czy chcemy i możemy razem pracować.

2.png
Krok 2

Ustalamy cel współpracy, plan na jego osiągnięcie oraz warunki i zasady współdziałania.

Krok 1

Umawiamy się na próbny trening lub rozmowę, na której ustalamy, czy chcemy i możemy razem pracować.

3.png
Krok 3

Robimy, co trzeba, żeby osiągnąć to, czego chcesz i wprowadzamy niezbędne zmiany na bieżąco.

 
4.png
Krok 4

Osiągamy to, co ustaliliśmy, podsumowujemy współpracę i chwalimy się Twoim sukcesem.

Krok 1

Umawiamy się na próbny trening lub rozmowę, na której ustalamy, czy chcemy i możemy razem pracować.

5.png
Krok 5

Decydujemy, co robimy dalej.

Najczęściej zadawane pytania:

Jak dokładnie wygląda współpraca z Tobą?


Mamy kilka opcji, w zależności od Twojego doświadczenia i możliwości. Najpierw umawiamy się na próbny trening lub rozmowę w pasującym Ci terminie, przed spotkaniem wypełniasz ankietę medyczną. Następnie ustalamy czy chcemy i możemy ze sobą współpracować. Ustalamy cel współpracy, plan na jego osiągnięcie oraz warunki i zasady kooperacji. Później wybieramy jeden z kilku modeli współdziałania. 1. Możemy każdy trening wykonywać wspólnie. 2. Możesz wykonywać część pracy samodzielnie, a część wspólnie. 3. Możemy nauczyć Cię podstawowej techniki i umiejętności, a następnie przerzucić się na model opisany w pkt 2. 4. Możemy przeprowadzać całą współpracę zdalnie (on-line).




Czy zajmujesz się też rozpisywaniem diet?


O ile nie jesteś wyjątkowo wymagającym przypadkiem - tak.




Kiedy zobaczę pierwsze efekty?


To zależy, o jakich efektach mówisz. Zmiany w samopoczuciu i poziomie energii zauważysz w przeciągu kilku-kilkunastu dni. Zmiany sylwetkowe i kondycyjne również. Pamiętaj jednak, że zdrowa, bezpieczna i trwała redukcja tkanki tłuszczowej to od 0,5 do 1% masy ciała tygodniowo, podobnie jak budowa masy mięśniowej. Można zrobić to szybciej, nie zawsze warto, niczego nie wykluczam. Termin realizacji bardziej skonkretyzowanych celów mogę ustalić jedynie przeanalizowaniu Twojego przypadku.




Gdzie możemy trenować?


Mamy 4 możliwości. 1. Prywatne studio treningu w centrum Katowic. 2. Smart Gym Rozdzieńskiego. 3. Cityfit Katowice. 4. W pełni zdalnie (on-line). Miejsce ustalamy po rezerwacji terminu.




Ile kosztuje współpraca z Tobą?


To zależy od modelu, który wybierzemy. Koszty miesięczne z reguły mieszczą się w przedziale 300 - 1800zł. Koszt jednego treningu to ~150zł.




Czy dajesz gwarancję na Twoje usługi?


Tak, mogę dać Ci gwarancję na osiągnięcie konkretnych wyników albo zwracam Ci pieniądze.




Jakie są przeciwskazania do treningu?


Niemal nie ma bezwzględnych przeciwwskazań. Przed rozpoczęciem współpracy wypełniamy dłuuugą ankietę medyczną, na podstawie której ocenimy jaka forma aktywności będzie dla Ciebie najlepsza i najbezpieczniejsza. Jeśli masz problemy z kręgosłupem, kolanami, barkami, sercem lub bierzesz na stałe leki, to z reguły tym bardziej warto zacząć się mądrze ruszać i skupić się na zawartości talerza, ponieważ możesz w ten sposób znacznie poprawić jakość Twojego życia.




Co mam wziąć ze sobą na pierwszy trening?


Siebie, wodę, ręcznik, strój sportowy i buty na zmianę.





 
Umów się na próbny* trening

*zakładam, że przed kupnem samochodu trzeba umówić się na jazdę próbną, z wyborem trenera powinno być podobnie, dlatego pierwszy trening ze mną jest darmowy.

WWW-widavski-1_edited.png